2020'nin ilk çeyreğinde, Google'ı içeren Alphabet group YouTube gelirinde bir artış kaydetti. Fark geçen yıla göre% 30'un üzerindedir.

Google'ın bu yılın ilk çeyreğine ilişkin sonuçları çevrimiçi olarak yayınlandı. Sonuçlar, YouTube gelirinin üçte bir oranında artarak 4 milyar doların üzerine çıktığını gösteriyor. Google'ın reklamlarından elde edilen toplam gelir bu çeyrekte 33,7 milyar dolar civarındaydı. Tüm giderler düşüldükten sonra şirket 6,8 milyar dolar kazandı. Hisse başına kazanç da arttı (% 3.8 artarak bize 9.87 dolar verdi). Şirketin toplam geliri geçen yıla göre% 13 daha fazla olan 41,1 milyar ABD doları olmuştur.



Bir salgının sadece şirkete gelir artışı sağladığını düşünebiliriz. Tam olarak değil. Google'ı önerilen bir arama motoru olarak korumanın maliyeti 6,8 milyar dolardan 7,4 milyar dolara yükseldi.

Artan reklam geliri, YouTube'da kanal yayınlayan kişiler için daha fazla kazanç anlamına mı geliyor? Ne yazık ki değil. Aksine, internette kazançlarının düştüğünü söyleyen sesler vardır. Yani bu YouTuber olmak için en iyi zaman değil.